| Author |
Topic  |
|
|
Dorinne
Starting Member
Belgium
1 Posts |
Posted - 08/11/2003 : 11:23:38
|
Hoi,Ik ben nog maar net lid van dit forum,...Dit is de tweede keer dat ik bij een forum ben,bij het andere was het op het laatste best saai, geen nieuwe onderwerpen meer, en ik voelde me er niet echt thuis.. omwille van het feit dat ik één van de vele jongeren was,daardoor namen ze me ook niet serieus.. Maar dat stoorde me niet echt , wat zij ervan vinden of denken..ik weet wat ik weet :-) Ik hoop dat ik met jullie wat beter ga kunnen ospchieten, ik wil ook 'foodsniffer' bedanken, je lijkt me echt iemand met een leuke persoonlijkheid. Nu jullie vragen jullie vast af , waarom ik dit allemaal 'zever' in deze categorie.. Wel het zit namelijk zo dat ik me tot nu toe nog niet verdiep heb in aura's , reiki,... Ik zou graag willen weten , waar jullie zich mee bezig houden, wat er allemaal aan de hand is .. Ik stel me graag open voor zulke dingen.. Hopenlijk tot gauw.. Dikke zoen Dorinne
|
|
|
Foodsniffer
Advanced Member

Belgium
119 Posts |
Posted - 10/11/2003 : 06:32:20
|
Ik praktiseer niet zozeer het wiccanisme. Ik hou me bezig met de morele waarden en normen die in het wiccanisme leven. Mijn kleinzoon verdiept zich in de (para-)fysica van het wiccanisme en bestudeert de psychologie er rond. We hebben het een hele tijd van "buitenaf" bestudeert, maar zijn tot de conclusie gekomen dat het wiccanisme veel boeiender is wanneer je er midden in zit. Nu denk je allicht " hoe kun je er midden in zitten als je het niet zelf doet?" Ik moet eerlijk bekennen dat ik al jaren de geheime krachten van het wiccanisme gebruik. De kracht van de suggestie (zoals je die ook vindt bij het handlezen, tarotlezen, gedachtenlezen) en de kracht van de illusie. Alleen gebruik(te) ik die op een andere manier en voor andere redenen. Als hoogleraar kon ik mensen empatisch heel goed inschatten . Het probleem is dat je met dat inschattingsvermogen een grote macht krijgt. JE krijgt de kracht om personen te manipuleren. En met deze grote macht komt grote verantwoordelijkheid. Eerlijk gezegd ben ik niet altijd even verantwoord of ethisch omgegaan met mijn "gave". Misschien is alle kritiek die ik spui wel een soort van waarschuwing naar de wicca rondom ons.
Fear can set you prison, Hope can set you free. |
 |
|
|
Caerwyn Moonstorm
Junior Member

Belgium
65 Posts |
Posted - 10/11/2003 : 11:20:19
|
Niet alleen naar de wicca's/wiccae (of wat het correcte meervoud ook moge zijn), maar eenvoudigweg naar alle mensen. net zoals met andere gaven hoef je geen wicca te zijn om die gave te bezitten. Ik weet wel waar je het over hebt, en ik moet toegeven dat ik zelf al enkele keren aan de verleiding heb mogen weerstaan, maar tot nu toe is me dat nog redelijk gelukt.
May the circle be open, but not unbroken. May the peace of the Goddess be forever in your heart. Blessed be.
|
 |
|
|
Foodsniffer
Advanced Member

Belgium
119 Posts |
Posted - 12/11/2003 : 07:01:14
|
Ach, ik ben lui van aard. Misschien dat ik me daarom makkelijker laat gaan. 
Fear can set you prison, Hope can set you free. |
 |
|
|
selene
Junior Member

Netherlands
25 Posts |
Posted - 10/12/2006 : 15:28:10
|
hai dorinne, ik heb me vandaag aangemeld. ik kom niet zo veel op forums, maar hoor wel vaker dat er niet altijd juist gereageerd wordt. ik vind het belangrijk dat er in ieder geval een reactie komt op iets wat je zegt. ikzelf zet mijn verwachtingen niet zo hoog, dan kan het ook niet tegenvallen. pak je pareltjes eruit, en geniet daarvan. het lijkt me in ieder geval leuk om je te leren kennen. dus als je een keer zin hebt om met me te kletsen dat kan dat natuurlijk.
with love, Selene |
 |
|
| |
Topic  |
|
|
|