| Author |
Topic  |
|
|
Neona
Starting Member
Netherlands
3 Posts |
Posted - 22/06/2004 : 19:40:18
|
Ik heb een beetje rondgekeken op het forum en ik heb geen onderwerp kunnen vinden over telepathie. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik zelf ben er al een tijdje mee bezig en de eerste keer ging veel beter dan ik had verwacht, maar toen ik een soort trance raakte, hield ik ermee op, omdat het meer is dan ik eigenlijk aan kon. Het was te intens. Maar het is wel ontzettend moeilijk. Pure concentratie is echt nodig en je hoofd moet leeg zijn. Dat is erg moeilijk voor mij, omdat ik de hele dag door denk . |
|
|
Neirna
Starting Member
Netherlands
9 Posts |
Posted - 22/03/2005 : 02:00:19
|
| * |
Edited by - Neirna on 14/11/2007 09:41:13 |
 |
|
|
Neona
Starting Member
Netherlands
3 Posts |
Posted - 23/03/2005 : 16:37:59
|
Dat is lang geleden zeg! Ik ben hier heel lang niet meer geweest, dus het was wel even een verrassing toen ik opeens een mailtje zag dat er hierop was gereageerd.
Wat jij schreef Neirna over dat je soms de gedachten leest van mensen etc., dat heb ik zelf ook heel vaak. Dat ik gewoon kan raden wat mensen denken, voelen, zeggen enz. Ik weet niet of dat iets met logica te maken heeft. Soms wel, soms niet.
Eigenlijk heb ik al sinds augustus 2004 telepathie niet meer 'beoefend'. De paar keren dat ik het wel had gedaan, ben ik dus op een gegeven moment in een soort trance belandt. Ik wist wat er om me heen gebeurde en ik kon alles horen, maar ik kon er op een gegeven moment niet meer op reageren. Het is net of je slaapt, maar dan tegelijk alles meemaakt om je heen. Ik schrok daar van en ik denk dat door die schrik, ik 'ontwaakte'. Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee wil bereiken, het gaf me eerst een gevoel van macht, dat je zeg maar misschien andermans gedachten kon lezen, maar toen zag ik dat ik dat al kon, natuurlijk niet in detail. Wat ik ermee wou doen? Poeh, ik weet het echt niet. Ik wou gewoon beschikken over die vaardigheid. Het leek me erg nuttig en dat is het eigenlijk ook wel. Maar ik heb het al heel lang niet meer gedaan. Het is nogal uitputtend en inderdaad: ben je wel in staat het ook af te sluiten? Ik ga het zeker nog een keer proberen, maar niet in de nabije toekomst. Eerst moet ik ervoor zorgen dat ik er wel tot toe in staat ben en ik moet voor mezelf een duidelijk doel vinden voor telepathie. Telepathie beoefenen uit verlangen naar macht is naar mijn mening niet goed. |
Edited by - Neona on 23/03/2005 16:38:20 |
 |
|
|
Pr0theuss
Starting Member
1 Posts |
Posted - 25/05/2005 : 23:57:43
|
Beste Neona, Zal je vertellen wat mijn ervaringen en conclusies ermee zijn: Ten 1ste zal ik je maar vertellen dat ik er mee opgescheept zit in plaats ervan naar te streven ... Ik ben hierdoor wel geintresseerd geraakt in de ervaringen die de mensen erbij hebben die ondergaande ervaren !! Bij mij begon het lang geleden zonder te weten hoe of wat ... het ging er gewoon om dat ik meteen door had of iemand de waarheid sprak tegen me of niet ... Je kan stellen dat je dit bij wijze van spreken "aanvoelt" (Het is ook een gevoel, maar je kunt het niet herkennen als je het niet kent !!)Van mensenkennis was toen nog gn sprake want ik was nl acht jaar oud.(Ben er nu 32) En zoals iedereen weet word bij dit soort onderwerpen dikwijls het woord "parapsychologie" gebruikt en met een beetje gezond verstand zullen we niet verder gaan over evt. verdere īkunnenī van evt. aard!! Waar het īm nu om gaat is het volgende : Iedereen kan mijn gedachten lezen en gevoelens aanvoelen ...
==> Even een defenitie over gedachtenlezen : -------------------------------------------- Iedere gezonde mens praat wel eens in zichzelf en normaliter an een ander dit niet horen enkel persoon in kwestie ... dit kan iemand als ik horen van een ander als ie bij me in de buurt is ... :)) De rest kan je invullen met de nodige psychologishe output van gezichts trekken en gedragingen. Nadeel is dat andere die in mijn buurt zijn tot hetzelfde in staat zijn als ik en het is zelfs zo dat er een sterke vorm van zenden dan van ontvangen is.Met andere woorden het is een last !! Dit is mijn vorm van telepathie.Zoals ie werkelijk is zonder aangevuld te worden met praatjes vanuit bijgeloof of dergelijke!!
Ik heb niets gedaan om dit te bereiken, wil er eerder vanaf .. Nu ik heb gelezen over mensen die inkomense gevoelens van anderen kunnen "blokken", HOE DOE JE DIT IN GODSNAAM ????? Zoals je al lezend begrijpen zult praten we over een tegenovergestelde vorm van telepathie....
En om je vraag in te vullen wat erna gebeuren zou als je verder ging in je trance is hetvolgende : Als je verder gaat ben je in staat om uit je lichaam te treden, hoe raar het ook klinken mag . |
 |
|
| |
Topic  |
|
|
|